Izberi skupino bannerjev Uredi seznam bannerjev
Uredi vsebino
Uredi vsebino
Domov  |  Kontakt  |  Kazalo  |  Splošni pogoji
Nakupovalna košarica
  Vaša košarica je prazna.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Dilex

Uredi vsebino

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani spletna trgovina Dilex (v nadaljevanju: Dilex oz. spletna trgovina Dilex) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Obravnavajo delovanje podjetja Dilex, ter poslovni odnos med kupci artiklov podjetja na spletni strani(v nadaljevanju: kupci).
S spletno stranjo in domeno trgovina.dilex.si upravlja podjetje 4WEB ki preko Dilex nastopa kot oglaševalec in posrednik pri prodaji storitev in izdelkov s popusti.


O spletni trgovini Dilex

Spletna trgovina Dilex je spletna stran, na kateri je vsak dan objavljenih več artiklov po redni ceni ali z določenimi popusti. Ponudbene kategorije se spreminjajo glede na nabor artiklov, prav tako število ponujenih artiklov.

Zaradi specifičnosti določenih artiklov objavljenih kot ponudbe na spletna trgovina Dilex, so lahko fotografije ali slike, objavljene v okviru ponudb simbolične in ne prikazujejo nujno natančnih lastnosti blaga.

Nakup je možen samo v Sloveniji, ravno tako je dostava artiklov, ki se jo naroči posebej, možna zgolj znotraj meja Slovenije.

Podatki podjetja

Dilex d.o.o.
Pod lipami 10
1218 Komenda

Davčna številka: SI90083997
Matična številka: 5799619


Kontakti

Informacije o spletni trgovini Dilex, naročilih, dostavi in reklamacijah:
Elektronski naslov: salon@dilex.si
Telefon: 08 200 09 40 od ponedeljka do petka od 8:00. do 16:00.


Cene

Cena ponudbe je določena v skladu s cenikom podjetja Dilex, kjer ima transparentno navedene polne cene storitev ali blaga. Vse cene so v evrih in vključujejo DDV. Navedene cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Dilex in se lahko razlikujejo od cen v Dilexovem salonu ali pri pooblaščenih prodajalcih artiklov prodajnega asortimana Dilex. Dilex si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V primeru, da je podatek o ceni napačen oziroma v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogoči odstop od nakupa, hkrati pa se trudi poiskati rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Nekatere slike v spletni trgovini so simbolične.


Naročila

 

  • Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo Naročilo, s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Navadno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev.
  • Dilex si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo izdali obvestilo na spletni strani v najkrajšem možnem času.
  • Naročeno blago bomo pripravili v dogovorjenem roku – 1 dan od prejema plačila, zatem ga lahko prevzamete v salonu v Komendi, Pod lipami 10, 1218 Komenda. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo, da je pošiljka pripravljena.
  • Prevoz artiklov do kupca je možen in se izvede na ozemlju Slovenije po veljavnem ceniku Dilexa. Uradni prevoznik, s katerim ima Dilex sklenjeno pogodbo, je Intereuropa. Prevoz kupec plača poštnino po veljavnem ceniku, ki je naveden spodaj.
             Vrednost nakupa z DDV       Cena prevoza z DDV
                od 0-199,99 EUR                            5,00 EUR
                 nad 200,00 EUR                             0,00 EUR         

V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.
Po prejemu kupnine bomo vaše naročilo zaključili in vam ob prevzemu izdali račun, oz. le-tega poslali po pošti.

 

Kupoprodajna pogodba med Dilex d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Dilex d.o.o. sklenjena v trenutku, ko Dilex d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Dilex d.o.o. kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Dilex d.o.o. in ponudnika aplikacije spletne trgovine 4WEB d.o.o.



Možnost nakupa

Določenih artiklov ni možno naročiti preko spletne trgovine Dilex, lahko pa jih kupite v Dilexovem salonu v Komendi.  

Dilex si pridržuje pravico, da pri posebnih ponudbah poljubno omeji načine plačila na samo enega ali poljubno kombinacijo plačilnih načinov. Tovrstno spremembo bo Dilex jasno zapisal v ponudbi v rubriki Podrobnosti.


Preklic naročila

Prejeta naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronskega sporočila  - obvestila, da smo vam pripravili vaše naročilo za prevzem v salonu v Komendi. Obvestilo o preklicu naročila je možen po elektronski pošti salon@dilex.si.

V elektronskem sporočilu navedite ime, priimek, naslov, številko naročila, v zadevi pa preklic naročila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: salon@dilex.si. 

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tu

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Pod lipami 10, 1218 Komenda ali ga osebno prinese na navedeni naslov.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni, v kolikor je potrošnik posegal v napravo, ki je predmet odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema blaga, ki je predmet odstopa od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).



Plačilo

Ob nakupu v spletni trgovini Dilex lahko izbirate med naslednjimi načini plačila:po predračunu (nakazilo preko elektronskega bančnega računa (npr. Klik, Bank@Net, itd)
  • s plačilno kartico Activa kartico
  • s plačilno kartico MasterCard
  • s plačilno kartico Maestro
  • s plačilno kartico Visa in Visa Electron
  • s plačilno kartico American Express



Po oddaji naročila plačanega s plačilno kartico ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila zaradi opravljene rezervacije sredstev na plačilni kartici. Spremembe se v tem primeru izvedejo s storniranjem naročila in izdelavo novega. Pri naročilih plačanih s kartico vam bomo znesek bremenili na dan, ko vam bomo izstavili račun.

Nakup s plačilnimi karticami je v spletni trgovini Dilex popolnoma varen. Prodajno mesto spletne trgovine Dilex je opremljeno z naprednim sistemom MasterCard SecureCode in Verified by Visa. Več o tem si lahko preberete na www.activa.si/e-trgovina.asp. Za plačevanje s plačilno kartico pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje.


Dostava

Dostavo izvajamo v sodelovanju z Intereuropo. Kupljeno blago je dobavljivo navadno v 2 do 7 delovnih dneh, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da naročila zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš e-naslov.

V spletni trgovini Dilex želimo ugoditi vsem kupcem, zato kupljeno blago s pomočjo Intereurope dostavimo kamorkoli v Sloveniji. Dostava blaga se ne more izvršiti na naslov poštno ležeče. Dostava blaga v tujino ni mogoča.

Prevoz se izvede na ozemlju Slovenije.


Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dilex jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izdaje računa.

Čas, v katerem dobavitelj kupcu zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.

Popravila na domu zaradi zahtevnosti in neprenosljivosti sodobne servisne opreme ter razpoložljivosti rezervnih delov niso mogoča.
Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka v okvari brez mnenja pooblaščenega servisa Dilex.


Reklamacije

V Dilexu se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času in v obojestransko zadovoljstvo, vsekakor pa skladno z zakonsko veljavnimi določili. Izdelke lahko reklamirate v salonu Dilex v Komendi, v katerem prodajajo blago, katerega ste kupili.

Stvarne napake

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te  na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Stvarno napako prijavite na mail: marketing@dilex.si

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.



Varnost

Poskrbeli smo, da bo vsak nakup v spletni trgovini Dilex popolnoma varen. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih in številke plačilnih kartic), so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.

Spletno mesto uporablja 128-bitni kodirni ključ in tehnologijo SSL (Secure Socket Layer). Za maksimalno varnost prenosa je poskrbljeno z mehanizmi, ki jih uporabljajo banke, finančne ustanove in najboljše spletne trgovine.



Avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami se izvajajo preko avtorizacijskega centra Banke Koper, s katero ima Dilex sklenjeno pogodbo za plačila s plačilnimi karticami. Avtorizacije kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Dilex.  

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika.


Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani izključno s strani podjetja Dilex d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.

Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne trgovine Dilex za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila.


Komunikacija z uporabniki spletne trgovine Dilex

Dilex bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Dilex spoštoval.

Vprašanja uporabnikov v zvezi s ponudbami

Uporabniki lahko svoja vprašanja v zvezi s ponudbo naslovijo na salon Dilex: salon@dilex.si ali na info telefonsko številko +386 (0)8 -200-09-40, vsak delovnik med 8. in 16. uro, ali preko uradnih strani družbenih omrežij Dilex. Dilex si na uradnih straneh družbenih omrežij pridržuje pravico odločitve, ali bo vprašanja ali komentarje objavil.  Sporočila ali vprašanja bo odstranil, v kolikor so žaljiva, nespodobna ali kršijo etična ali moralna načela ter spodbujajo nestrpnost, ali po mnenju Dilex ne nudijo koristi drugim uporabnikom.

Dilex ima pravico vsebino komentarjev ali vprašanj, objavljenih na lastnih uradnih straneh družbenih omrežij uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu portala Dilex, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor vprašanja ali mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana vprašanja, mnenja in komentarje ter, da materialne pravice v zvezi z izraženim vprašanjem ali mnenjem neizključno in časovno neomejeno prenaša na Dilex.


Pritožbe in spori

Dilex spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Morebitne pritožbe uporabnikov v zvezi s ponudbami spletne trgovine Dilex, obravnava administrativni oddelek na salon@dilex.si  ali na info telefonsko številko +386 (0)8 940-09-40 vsak delovnik med 8. in 16. uro. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 4Web/Dilex je dolžan varovati podatke pritožnika in jih ne razkrivati tretjim osebam, razen na izrecno željo pritožnika.
Dilex se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Dilex prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Odveza odgovornosti

Vsebino, objavljeno na straneh spletne trgovine Dilex, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah.

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Etrgovine Dilex ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

Dilex d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine Dilex kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

Zadnja objava splošnih pogojev: oktober 2014
Uredi nogo